Tanganku akan hancur di dalam tanah, yang kekal hanya tulisanku di atas buku.....Mujurlah sesiapa yang membaca tulisan aku, doakan keselamatan aku dari azab (api neraka). ~Imam Shafie~

Sabtu, 23 Mei 2009

Cuti hujung minggu..

Hari ini nak cerita tentang cuti hujung minggu. Selalu kalau hari cuti, nita kerja, sian anak2. Kalau sekali bawa keluar memang kecoh, seronok tengok diorang gembira.

Perjalanan ke lokasi mandi-manda....

Kami keluar rumah lambat, so bila sampai kat Bukit Belacan. cuaca panas giler.... Adik n Abang, walaupun panas diorang kisah ape.


Mula-mula si abang tu takut... lama-lama tak mau naik lak, jenuh lak aku nak pujuk.


Lain lak ngan adik, siap berenang lagi.


Kesejukan...

Asyraf, walaupun dah operation jantung, kalau dia kesejukan bibir dia masih berwarna biru.


Satu lagi boleh..........

Kalau boleh dua beradik ni tak mau balik... Seronok tengok diorang walaupun pening kepala nak kawal.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cayalah sapa yang komen :)