Tanganku akan hancur di dalam tanah, yang kekal hanya tulisanku di atas buku.....Mujurlah sesiapa yang membaca tulisan aku, doakan keselamatan aku dari azab (api neraka). ~Imam Shafie~

Isnin, 22 Jun 2009

HAPPY FATHER'S DAY


 
Abah kusayang

Semalam ada borak ngan abah tapi tak sempat nak ucapkan selamat hari bapa pada abah, petang nanti ucapkan boleh kut....

Tak tahulah camner nak ucapkan terima kasih kat abah, maaflah abah sebab dah lama tak jenguk abah kat kampung, ita sibuk sangat. InsyaAllah ita akan balik hujung bulan ni...

 
Well.....buat suami ita, ita ucapkan selamat hari bapa. Seronok tengok anak-anak rapat dengan baba diorang. Kadang-kadang tu jealous jugak.




anak-anak manja,
Adik dan abang suka sangat berdukung dengan baba, suka berebut alahai sian baba....

sepupu Acaf pun manja jugak ngan baba

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cayalah sapa yang komen :)