Tanganku akan hancur di dalam tanah, yang kekal hanya tulisanku di atas buku.....Mujurlah sesiapa yang membaca tulisan aku, doakan keselamatan aku dari azab (api neraka). ~Imam Shafie~

Khamis, 5 November 2009

Cubaan menyamun

Kisah ini sebenar nak saya ceritakan dah lama, cuma recently banyak lak kerje..

Alkisahnya lepas jer raya hari tu, first day nak start kerja terkejut tengok office dipecah masuk..nasib baik takde apa yang hilang...


Dasyat gak pencuri ada cctvpun dia boleh pecah masuk...


Pecah cermin pintu office, makan dua hari jugakla bos baru nak ganti, bengang gak dia ngan management nasib baik leh claim ngan owner.


Kami pasti benda nilah diorang guna untuk pecahkan pintu.

sempat gak diorang selongkar tempat bos.

Sebenarnya ni adalah kejadian samun yang kedua buat kami. First, kat office lama, dua bulan sebelum pindah kat office ni. Yang tu memang bos rugi banyak... mana taknya dia baru jer beli tiga buah computer baru, tiga-tiga kene samun...Nasib baik saya pakai pc lama, semua data save, kalau tak jenuh nak buat semua.

Sekarang ni mana-mana pun tak selamat, kena jaga-jaga, saya pernah jugak nampak depan mata orang kena samun..ngeri tul.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cayalah sapa yang komen :)