Tanganku akan hancur di dalam tanah, yang kekal hanya tulisanku di atas buku.....Mujurlah sesiapa yang membaca tulisan aku, doakan keselamatan aku dari azab (api neraka). ~Imam Shafie~

Selasa, 10 November 2009

Mandi kolam KLCC

Salam.....
Sepatutnya hari minggu ni si ayah dah merancang nak bawa anak2 jalan-jalan kat Zoo tapi tak jadi sebab masing-masing ada kerja. Kebetulan si makcik bebudak ni rindu lak ngan diorang so dia ajaklah Acaf ngan Orkid ni tidur kat rumah dia.

Mula diorang tak nak pergi tapi makcik diorang kata nak bawa jalan-jalan, mereka apa lagi terus ikut. rancangan diorang nak ke Titiwangsa tapi tukar lak plan last minit.....pergi KLCC.



Acaf..kalau dapat main kat taman permainan memang tak ingat dunia..seronok sangat la tu.

Diorang dua orang ni, suka sangat berebut mainan.

Si Orkid ni kalau dapat main air.....alamat susah lah nak ajak berhenti.

Kelakar makcik diorang ni ada ker.. dibiarkan Acaf mandi kolam pakai baju tidur...alasan kata tak rancangpun nak bawa kat KLCC.



Sama macam Orkid kalau tak biru bibir tu toksah la ajak keluar tak maunyer dia.


Makcik Bedah kata si Orkid ni suka berenang......

Dua beradik yang kadang-kadang macam bestfriend dan selalunya musuh ketat..

Serious muka adik ni...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cayalah sapa yang komen :)