Tanganku akan hancur di dalam tanah, yang kekal hanya tulisanku di atas buku.....Mujurlah sesiapa yang membaca tulisan aku, doakan keselamatan aku dari azab (api neraka). ~Imam Shafie~

Ahad, 25 April 2010

Gelagat Acaf hujung minggu....

Hari minggu dah pastinya Acaf tak sekolah... senang pula dia bangun sendiri. Selalunya si Orkid yang akan kejutkan abangnya. Bangun dari tidur terus hadap laptop, pandai pula dia on laptop tu. Emm...tak lain tak bukan layan games lahtu.....


Adik kat sebelah duk tido lagi dia dah main games...



dua-duapun tak mandi lagi....


dah..adik lak terpengaruh ngan minat abangnya..



mama suh gi kat meja selesaikan homework dia boleh sambung main game...


punyalah tekun orang panggil dah tak dengarla tu...


Budak budak zaman sekarang, kecik2 dah pandai buka komputer, tak macam mama dia ni, baru je nak berjinak-jinak....

Hari minggu ni, tak dapat nak jalan2 sebab mama kerja petang ni.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cayalah sapa yang komen :)