Tanganku akan hancur di dalam tanah, yang kekal hanya tulisanku di atas buku.....Mujurlah sesiapa yang membaca tulisan aku, doakan keselamatan aku dari azab (api neraka). ~Imam Shafie~

Khamis, 22 April 2010

Nota buat mama

Semalam Acaf ada tulis nota buat mama... seronok mama baca nota pertama dari Acaf. Yelah, mama kerja sampai malam jadi Acaf dah mengantuk so Acaf kena tinggalkan nota.


dah 4 bulan Acaf sekolah inilah nota pertama buat mama...

Sekarang ni mama kerja sampai malam, kesian Acaf kalau tak siap kerja sekolah pasti tidur lewat kalau takpun kena bangun awal untuk siap kerja rumah sebelum ke sekolah.

Mama bangga sangat sebab Acaf selalu buat kerja sekolah sendiri tanpa bantuan mama...cuma kalau asyik bermain lepas balik sekolah maka malamnya terpaksa tidur lewat.



ini adalah kerja sekolah Acaf, pada hari pertama di melangkah ke alam persekolah..


ini pula hasil kerja Acaf kat carrefour...selalu jer tengok bebudak lain buat, akhirnya berjaya jugak dia mencuba...

Adik pun nak tunjuk skill jugak... (ini hasil kerja Orkid)

semua hasil kerja ni mama simpan buat kenangan....diaorang suka dengan kerja diorang siap bawa jalan2 lagi... jadi, sebelum ianya rosak, mama simpan kat blog ni...hihihihi.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cayalah sapa yang komen :)