Tanganku akan hancur di dalam tanah, yang kekal hanya tulisanku di atas buku.....Mujurlah sesiapa yang membaca tulisan aku, doakan keselamatan aku dari azab (api neraka). ~Imam Shafie~

Ahad, 5 Februari 2012

Happy Birthday Baba

03.02.2012 hari ni birthday baba, pagi-pagi lagi abang dan adik ucapkan happy birthday tapi tahun ni takde hadiah. baba kata dapat berkumpul satu keluarga nipun dah kira hadiah yang paling best.

ini adalah keluarga kami, mama, baba, abang, adik dan maksu intan.


kek birthday keluarga, hehehe... blueberry cake

Sorry baba, sebab mama tak buat sendiri birthday cake, keinginan tu ada tapi masa jer takde dan mama pasti akan cuba buat nanti.

adik paling excite  sekali, paling suka sambut birthday

Kalau nak tahu dari dulu hingga kini ada satu kedai cake kat Sri Rampai yang kami sering kunjungi dan cake pilihan pula ialah blueberry cake. Kami gelar kedai kek keluarga...hehehe (lupa lak nama kedai tu)


inilah buah hati mama... luv u all

2 ulasan:

  1. hye aslm,tq sbb follow saya.saya dh follow awak..jumpa lagi

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wslam, you're welcome and thanks. ok, saya akan baca entry terbaru awak k.

      Padam

cayalah sapa yang komen :)