Tanganku akan hancur di dalam tanah, yang kekal hanya tulisanku di atas buku.....Mujurlah sesiapa yang membaca tulisan aku, doakan keselamatan aku dari azab (api neraka). ~Imam Shafie~

Selasa, 13 Mac 2012

Award

Wow... jangan tak sangka, aku diberi award.

Award The Seven Shadow "The Best Friend of Blog" diberikan kepada 7 sahabat yang selalu memberikan special support. Wah.. aku tergolong dari 7 orang sahabat itu.



Sebenarnya kan....aku ada baca satu entri kawan aku mengenai rasa terima kasih dia kepada kawan-kawannya kerana diberi anugerah. Aku yang tak tahu malu ni, berikan satu comment ucap tahniah sambil minta satu award kat dia... hehehe.
  Diapun ala-ala nak bagi ke taknak ni...orang dah minta ni..bagi jelah ... erm silalah ambil award tu...

dengan tersipu-sipu ala-ala malu kucing gitu,  akupun ambikla hahaha...


Sungguh aku cuma bergurau jer!! tak sangka diberi aku satu award. Agak2 korang berhak tak aku terima Award tu..?? Tapikan bak kata pepatah rezeki jangan ditolak musuh jangan dicari.... hehehe so aku terimalah Award tu dengan hati yang berbunga-bunga.

  Thanks Drieant, I really appreciate that..

12 ulasan:

  1. pasti loncat2 dirumah pas tahu kalau kamu dapat award ? hehehe
    aku aja belum pernah dapat award,mungkin karena isi blogku jelek kali ya :(

    BalasPadam
  2. wah senangnya k.nita dapet award. . . . pasti langsung dipajang di rak almari ya. . . . wkwkwkwk

    BalasPadam
  3. Wah asik... selamat yaa :)
    salam kenal ya ukhti

    BalasPadam
  4. @Andy.. bukan aja loncat2 malah berlari keliling rumah..hehehe
    blog kamu tu grand sangat, aku jadi malu terasa kecil bangat.... :(

    @Susu Segar... eh kesukaan tu, itu udah pasti.. :) hahaha..

    @Asalasah... hehehe.. terima kasih ye :)
    salam kenal juga ^^

    BalasPadam
  5. wah sudah di pajang ya...
    nanti saya kasih lagi ya khusus buatan saya, insyalloh.
    salam hangat dari indonesia.

    :)

    BalasPadam
  6. wah ente emang pantes dapat award sist. makasih ya ud di pajang. salam.

    BalasPadam
  7. wah sudah di pajang to sist, makasih juga ya.
    ane blum bisa buat award yang khusus buat sista, ntar ta buat lagi yang khusus insyaalloh sista ane kasih ya. ok,
    salam hangat dari indonesia

    drieant

    BalasPadam
  8. Wah udah di pajang ya sist. makasi ya ud mau nerima awardnya, sayang saya belum sempat membuat award khusus. nanti klo saya ud buat, saya kasih khusus buat sista.. insyaalloh.

    salam hangat dari indonesia,

    drieant

    BalasPadam
  9. waduh sampai dua kali muncul ya.. ?
    tadi susah si masuknya. ok, happy bloging aja ya sist.

    BalasPadam
  10. hihihi...biasalah tu kadang2 ada masalah teknikal :p. terima kasih & happy blogging to you too :)

    BalasPadam
  11. Woho ..
    akak yang cantik jelite ini dapat award lah ..
    memang blognya layak dapat award dari bang Drieant..
    hhe
    congratz kaaakk .. :D

    BalasPadam
  12. hahahaha....biar betul..:p

    thanks EY, you are so nice :)

    BalasPadam

cayalah sapa yang komen :)