Tanganku akan hancur di dalam tanah, yang kekal hanya tulisanku di atas buku.....Mujurlah sesiapa yang membaca tulisan aku, doakan keselamatan aku dari azab (api neraka). ~Imam Shafie~

Khamis, 24 Mei 2012

WW #2 : Mama's sweetheart

ni apahal la pulak......!!!


39 ulasan:

  1. aduhh nih kok malah main tendang-tendangan yah :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha..
      mungkin...ga tau deh ;p
      gelagat si kecil bila mama tiada di rumah ^_^

      Padam
    2. wahahaha, sama seperti saya waktu kecil mba nita..
      kalo di tinggal di rumah sendirian tingkahnya gak karuan hehehe

      Padam
    3. pun begitu tingkahnya, mama kamu tetap sayang sama kamu Bang Dayat..
      benarkan?? :) hehehe

      Padam
  2. wah perlu hati - hati tu, takutnya berantem betulan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. ini anak2 memang hari2 juga berantem loh..
      gurauan mereka, selalunya berakhir dengan tangisan ^_-

      Padam
  3. Balasan
    1. itulah yang membuatkan mama diorang rasa nak marah tapi tak jadi ^_^

      Padam
  4. suke tgk pic ni.. comel sgt senyum.. hihii

    BalasPadam
    Balasan
    1. saya pun suke tgk pic ni..
      si adik lah ni suke benor amik gambar, tengah bergurau lah tu.
      (si adik suke nyakat si abang)

      Padam
  5. all mama memang nomor satu sweetheart di dunia :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. that's words is so sweet (^_^)

      thanks Hariyanto :)

      Padam
  6. Kunci keberhasilan adalah menanamkan kebiasaan sepanjang hidup Anda untuk melakukan hal - hal yang Anda takuti.
    tetap semangat tinggi untuk jalani hari ini ya gan ! ditunggu kunjungannya :D

    BalasPadam
  7. seronok dan comel. tetapi benarlah jika anak laki-laki harus gesit dan pintar berkelahi. untuk menjaga adiknya juga mamanya. kalau papanya, biar saja membela diri sendiri, hihi. salam untuk asyraf.

    BalasPadam
    Balasan
    1. nanti kutitipkan salam buat asyraf..

      hihihi.. benar jugakan zachflazz, anak lelaki harus gesit dan pintar berkelahi tapi gambar diatas menunjukan bahawa asyraf sedang mempertahankan dirinya dari dibuli si aishah (adiknya). nampak tak kaki adik?? sambil membuli dia ambil gambar reaksi abangnya...
      mereka berdua adalah sahabat baik dan juga musuh ketat.. ;p

      Padam
    2. hihi, iya. ooohh, itu kaki aishah rupanya.

      semoga kompak dan rukun selalu sampai dewasanya nanti. dan tentu sihat semuanya.

      Padam
    3. iya, moga rukun damai dan sihat...Aamin

      Padam
  8. musuh sekaligus teman ya... heheh

    BalasPadam
    Balasan
    1. benar tu Drient, kalau adik beradik memang begitulah..hihihi
      musuh sekaligus teman ^_^

      Padam
    2. tapi itu yang paling menyenangkan. aku juga sama adik ku dulu gitu... suka marah marahan. tapi itu dulu

      Padam
    3. Biasalah bila dah makin dewasa masing2 dah tak marah2 lagi..

      Padam
  9. Balasan
    1. ha'ah... dah serupa menari zapin dah nampak.

      Padam
  10. Gurau2 adik beradik bawa bahagia.. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehe mula2 bahagia la diorang gelak sakan nanti menangis pulak..
      memang seronok tengok diorang bergurau :)

      Padam
  11. biasalah...sama jer dgn budak2 kat umah ni..

    BalasPadam
    Balasan
    1. ermm.. budak2kan mana pegi sama jer perangai :)

      Padam
  12. kaki siapa itu K...
    main tendang² sembarangan... :D
    XD

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha... itu kaki si adik,
      mereka kalau bergurau memang ganas :D

      Padam
  13. Kok kaya di film jet lee saja main tendang sana sini

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha...film jet lee ker, ingatkan karate kid :)

      Padam
  14. itulah canda anak2x...tp suka bikin was2x orang tua

    BalasPadam
    Balasan
    1. biasalah Mbak Iis.. begitulah sebelum mereka dewasa :)

      Padam
  15. hahahah saya pun camtu laa jugak time kecik2..pas gaduh2 baik2 balik pastu gaduh balik hahaha memang lawak bila ingat...ada je benda yg nak digaduhkan..

    BalasPadam
    Balasan
    1. samalah saffiya_aleesya, akak ngan abang long akak dulupun sama..
      tapi bila berjauhan rasa ada yang missing jer kan.. ^_^

      Padam
  16. salam kenal yer sis..saya singgah n follow sini ;-)

    BalasPadam
    Balasan
    1. salam kenal saffiya_aleesya

      terima kasih sebab singgah n follow :)

      akak follow echa gak k ^_^

      Padam

cayalah sapa yang komen :)