Tanganku akan hancur di dalam tanah, yang kekal hanya tulisanku di atas buku.....Mujurlah sesiapa yang membaca tulisan aku, doakan keselamatan aku dari azab (api neraka). ~Imam Shafie~

Rabu, 12 September 2012

WW #6 : Rezeki Allah

sayang sangat dengan rezeki Allah




18 ulasan:

  1. kasihan sekali si kucing, yang dibutuhkan dia hanya makan..

    BalasPadam
    Balasan
    1. ya mbak iis, yang dibutuhkan kucing itu hanya makanan..

      Padam
  2. nita, awak benarlah seorang penyayang binatang ya. terpujilah hatimu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. wah zach, indah sungguh pujiannya.. kuanggap ia sebagai doa..
      terima kasih dan yang sebetulnya asyraf, aishah dan intan yang paling menyanyangi kucing ^_^

      Padam
  3. lalu... apa yang gerangan anda lakukan..?!?!

    BalasPadam
    Balasan
    1. lalu..ku lakukan apa yang termampu..
      *peace yo*

      Padam
  4. tu la nita,kadang2 rasa bersalah bila kucing tkdtg,lauk lebihan tktau nak wtcmana,..kalo kat kampung nasi lebih2 bulihle bagi kat ayam....

    BalasPadam
    Balasan
    1. dulupun saya rasa camtu jugak, tapi ada orang kata sebenarnya makanan yang kita buang tu mungkin akan jadi makan buat binatang yang lain.. cam lalat, cacing, ulat dan lain2.. tu semua makhluk Tuhan juga...

      Padam
  5. Takut kotor lantai.. Kehkeh.. alasan. Tapi kucing suka bawak keluar drpd pinggan kalo kita bagi dia tulang ke sisa makanan ke.

    BalasPadam
    Balasan
    1. samalah ngan saya.. hihihi tapi kalau lantai kotor si Intanlah jadi mangsa.. memang betul pun tapi saya paksa juga kucing makan dalam bekas yang disediakan.. dia ikut jugak cakap kita kadang2..

      Padam
  6. dulu ada jugak bela sekor anak kucing...comel je bila tgk dia makan...

    BalasPadam
    Balasan
    1. o ye ker, ha'ah Mrs.R, saya pun suka tengok anak kucing makan.. comel sangat ^_^

      Padam
  7. Awak sangat suka sama kucing. Kucing tu lucu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. sukalah juga Zevin, kucing tu memang lucu bangat ^_^

      Padam
  8. selain hewan yg lucu.. kucing pun dapat menjadi teman setia dlm sunyi ya sis.. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul tu budi, kucing juga adalah teman yang setia ^_^

      Padam
  9. Waaah... kasian kucingnya...
    Besok-besok kalau ketemu kucing yang kayaknya lapar kasih makan ah :D :D
    Btw dulu aku tak suka kucing, sekarang sukaaa... comel wkwkwk

    BalasPadam
    Balasan
    1. ya..kasian deh..
      bagus2, hehehe ialah Una, tiba2 dari tak suka kucing, sekarang bertukar sukaa..nasib baik comel hahahaha...

      Padam

cayalah sapa yang komen :)