Tanganku akan hancur di dalam tanah, yang kekal hanya tulisanku di atas buku.....Mujurlah sesiapa yang membaca tulisan aku, doakan keselamatan aku dari azab (api neraka). ~Imam Shafie~

Ahad, 11 November 2012

pregnancy - six weeks

Assalamualaikum w.b.t.

Sesungguhnya Allah mendengar doa hambanya..Alhamdulillah

Setelah berbulan-bulan buat UPT dan akhirnya minggu lepas hasilnya Positive. Patutlah badan ni selalu sangat letih, loya-loya, sakit-sakit kepala, kejang sana sini, rupanya ada sesuatu yang istimewa sedang terjadi.

Memang teruja sangat, perasaan bercampur gaul. Entah apa2 ntah..... saya yang sangat teruja ni, terburu-buru buat imbasan sebab nak comfirmkan betul-betul.

Tapi....


hanya kantung sahaja yang kelihatan tapi embrio masih tidak nampak...harap2 ianya baik2 saja..

Menurut Dokter saya perlu buat satu lagi scan iaitu 2 minggu dari sekarang.

Doakan yang terbaik buat saya ye..

thanks for reading this entry ^_^

36 ulasan:

  1. Ya Allah Ya Tuhanku... saya doakan moga ianya betoi2 lah nita prgnant n moga nanti lps scan lg sekali, positif... eppy sgt2 bila dgr kwn2 prgnant n bersalin.. :-)

    apa2 pun jaga diri tau.. msh awal lag ni...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aamiin.. terima kasih atas doanya Ina :)

      InsyaAllah..akan jaga diri baik2.. thanks again (^_^)

      Padam
  2. Alhamdullilah Syukur nitaaaaaaaaaaaaaa
    weeeeeeeeeeeeeee~!!!
    CONGRATS!!!!!!

    na yg over xcited ni ;)
    JAGA DIRI BAIK2 TAW!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah...Syukur..
      yeayyyyyy...
      THANK YOU!!!

      hehehe...thanks Jna :)
      InsyaAllah..akan jaga diri sebaik mungkin, thanks again my dear (^_^)

      Padam
  3. jalan2..raun2 terus sampai sini...slm ziarah... =)

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kasih sebab sudi singgah Aleeya ^_^

      Padam
  4. waahh, tahniah! jaga diri, jaga baby :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kasih Sha..
      InasyaAllah...

      Padam
  5. tahniah Nita. berhati-hati menjaga diri dan selalu berdoa. kami ikut mendoakan tentunya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kasih zach..
      InsyaAllah...akan sentiasa berhati dan berdoa selalu..
      terima kasih sekali lagi atas doanya ^_^

      Padam
  6. hehe..mmg la sis...sy ari tu pun scan 6 weeks mmg nampk kantung dan heartbeat saje..=)

    BalasPadam
    Balasan
    1. owh ye ker..erm lega rasanya..almaklumlah kan dah lama tak pregnant..hihihi :P

      Padam
  7. Tahniah Nita.. jaga diri baik2 yer.. Moga semuanyaa selamat..insyallah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih Rinna..
      InsyaAllah..semoga semuanya selamat ^_^

      Padam
  8. Alhamdulillah...tahniah akak..happy 4 u..tc tau :-)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah..terima kasih Wanieys (^_^)

      Padam
  9. Tahniah nita..jaga diri baik-baik..kandungan masih muda..

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kasih Ema..
      InsyaAllah...

      Padam
  10. Congrats dear!! Take care yea : D

    BalasPadam
  11. ikut mendoakan semoga baik baik saja Nita

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kasih win3 atas doanya ^_^

      Padam
  12. Nitaaaaa!!!! Tahniah.... Sukanya dgr... Ramai jugak geng blogger saya yg pregnant skrg. Nampaknya blog akan menjadi pasang surut la lepas ni. Kalau nita kata dah mula rasa loya2... ermm... nanti mesti selalu takde mood nak update blog. Jaga diri baik2 ye.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Lyd... kita dah jagi geng hihihi...
      erm..nampaknye camtulah.. pagi dan petang dok loya2 ni.. kalau ada masa tu tidur jelah jawapnye hihihi..
      terima kasih Lyd, awak pun sama jaga diri baik2 (^_^)

      Padam
  13. waa.. tahniah k.nita.. take care.. ;)

    BalasPadam
    Balasan
    1. thank you Zahirah..InsyaAllah (^_^)

      Padam
  14. tahniah n alhamdullilah nita,insyaallah ada le tu rezekinye.sama mcm saya jugak,mula2 memang tk nampak lansung,1 titik apa pun tknampak,smpai risau takot kosong je,,,rupanya nak bagi suspens,...tunngu je ,adala tu..mudah2an...saya dh masuk 7 bulan tau huhu....

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kasih Angah, lega sikit rasanya..cam tak sabar nak scan lagi..
      wah tahniah Angah, diam-diam jer yer.. :)

      Padam

cayalah sapa yang komen :)