Tanganku akan hancur di dalam tanah, yang kekal hanya tulisanku di atas buku.....Mujurlah sesiapa yang membaca tulisan aku, doakan keselamatan aku dari azab (api neraka). ~Imam Shafie~

Rabu, 27 Februari 2013

WW #7 : game

Assalamualaikum w.b.t.

hehehe...siapa pernah main game ni..??


lupa lak ape ye nama game ni??


credit to Ak Peduli Apeww!!!!!Ak X Nak Hidup Merempat Mcm Ko

thanks for reading this entry ^_^

16 ulasan:

  1. dulu sy pun selalu main.. hihii

    done colgate

    BalasPadam
    Balasan
    1. samalah kite...

      thank you Ina (^_^)

      Padam
  2. iya mbak dulu aku juga pernah, sekarang digantiin sama anak-anakku, jadi teringat wkatu kecil....

    BalasPadam
    Balasan
    1. ha'ah teringat waktu kecil dulu... tapi sayang anak-anak saya tak pernah main game ni.

      Padam
  3. di tempat saya nama game ini: umbulan. menggunakan gambar kan?

    BalasPadam
    Balasan
    1. owh.. umbulan, tapi kat kampung saya.. kami panggil "main tepuk daun terup"...hehehe
      ha'ah ianya menggunakan gambar :)

      Padam
    2. saya dahulu jagoan bermain begini, hehe

      Padam
    3. wah.. kalau saya sering kalah :P

      Padam
  4. tak ingat. rasa mcm tak penah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. boleh terima...sebab mainan ni selalunya budak lelaki jer yang main...
      biasalah saya dulu masa kecik suka ikut abang.. hehehe :)

      Padam
  5. dulu waktu kecil serim main itu, namanya umbul pakai gambar gitu

    BalasPadam
    Balasan
    1. seronok kan... owh jadi di Indonesia mereka namakannya umbul tapi kami disini gelarkannya tepuk daun terup :)

      Padam
  6. ada jugak main benda ni...seronokkan bila kenang zaman dulu2...

    BalasPadam
    Balasan
    1. ha'ah tak sangka sampai sekarang masih ada... memang seronok sangat kan ainnoraini (^_^)

      Padam
  7. masa kecik kecik rasanya mak pun pernah main game ni hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehe..
      menggamit kenangan kan :)

      Padam

cayalah sapa yang komen :)