Tanganku akan hancur di dalam tanah, yang kekal hanya tulisanku di atas buku.....Mujurlah sesiapa yang membaca tulisan aku, doakan keselamatan aku dari azab (api neraka). ~Imam Shafie~

Rabu, 10 April 2013

WW #8 : SAMA TAPI BERBEZA




nampak sama tapi bukan dia (^_-)



thanks for reading this entry ^_^

22 ulasan:

  1. Sangat serupa... :) Gaya pun sama...

    BalasPadam
  2. di gigi yang berbeza ya Nita?
    namun tampak serupa. seronok.
    sihat selalu untuk kalian berdua.

    BalasPadam
    Balasan
    1. ha'ah sebab Aishah lambat tumbuh gigi..
      serupakan..
      terima kasih (^_^)

      Padam
  3. Balasan
    1. hehe.. saya pun cam tak caye jer..
      sama kan.. (^_^)

      Padam
  4. sama taoi tang gigi yang x sama kan.. hihii

    BalasPadam
    Balasan
    1. ha'ah tang gigi yang tak sama.. tapi sebenarnya ksn rambut pun tak sama, sebab aishah rambutnya halus dan ikal manakala qaireen berambut lurus cam anak cina..

      Padam
  5. Serupa gayanya, berbeza giginya

    BalasPadam
    Balasan
    1. hihihi...
      ni kerana Aisyah lambat tumbuh gigi :P

      Padam
  6. Balasan
    1. hihihi..
      sebenarnya mereka orang yang berbeza, sekarang Aishah dah berumur 6 tahun Qaireen pula 4 tahun..mereka sepupu (^_^)

      Padam
  7. alololo..comelnya!
    mmg sama sgt2 :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. comelkan...
      suka tengok gambar ni, diorang memang nampak sama (^_^)

      Padam
  8. hehheeeee........lucu2x sekali, gigi ompong dan gigi 2

    BalasPadam
  9. Balasan
    1. sepupu.. tapi sekarang dah berbeza ^_^

      Padam

cayalah sapa yang komen :)