Tanganku akan hancur di dalam tanah, yang kekal hanya tulisanku di atas buku.....Mujurlah sesiapa yang membaca tulisan aku, doakan keselamatan aku dari azab (api neraka). ~Imam Shafie~

Selasa, 20 Ogos 2013

Bakat

Asssalamualaikum w.b.t.


Satu ketika sebelum raya....

Adik :    Mama, tolong adik lukis gambar binatang.

Mama :  Adik yang sekolah, adik lukis sendirilah..

Adik :    Adik dah lukis, tapi kawan-kawan adik gelakkan adik...

Mama :  Kenapa ???



Hahaha... memang berbakat sungguh anak aku ni!!




thanks for reading this entry ^_^

18 ulasan:

  1. bakat ada ni...kena asuh sikit...hehehe

    BalasPadam
  2. biawak dgn gajh tu real sungguh...hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. kan, kan, kan.. memang real... hehehe

      Padam
  3. hahahah akak dgn anak2 terkekeh2 gelak tapi adek anak nita keciklagi tapi wardah anak akak lukis keladi bentuk labu, lagi haru...selamat hari raya nita, maaf zahir batin

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha... kelakarkan, sesekali tengok lukisan anak2 kita yg berbakat tu. :P

      selamat hari raya kak, maaf zahir batin. ^_^

      Padam
  4. imaginasi yg tinggi haha,gajah dah mcm nyamuk

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha !!...boleh bertukar cam tu sekali :P

      Padam
  5. ahaiii...
    saya jadi ingin turut melukis di situ. boleh tak?

    BalasPadam
    Balasan
    1. uncle zach dah sifu bab melukis ni..
      nanti ecah nak berguru ngan Arien boleh ^_^

      Padam
  6. Hahahah...biawak dgn gajah tu paling comel.

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha... comel jer kan.. :P

      Padam
  7. hehehe..biawak banyaknya kaki..gajah kepala besar badan kecil...

    BalasPadam
  8. hihii yg xmenjadi tu gajah n biawak je,.. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehe..rupa biawak tu yang saya confius..
      mana ntah dia dapat idea nak lukis camtu.. ^_^

      Padam
  9. kena selalu bawak pergi zoo nie.. :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. ha'ah.. ye tak ye jugak, anak saya ni memang tak pernah pergi zoo.. :D

      Padam

cayalah sapa yang komen :)