Tanganku akan hancur di dalam tanah, yang kekal hanya tulisanku di atas buku.....Mujurlah sesiapa yang membaca tulisan aku, doakan keselamatan aku dari azab (api neraka). ~Imam Shafie~

Khamis, 26 September 2013

Bila Asyraf lapar..

Assalamualaikum w.b.t.

Susah sungguh nak tengok Asyraf berselera nak makan. Sejak dari kecil lagi memang susah nak makan. Kalau nak makan mesti bersuap melainkan bila dia betul-betul lapar.

Aksi Asyraf makan meggi goreng kat kedai mamak Isnin lalu..



Sebelum makan dia baca doa dulu... mama tak ambil gambar Asyraf baca doa..


Bila nak makan pasti ada air sejuk, Asyraf tak suka minuman yang manis2.. air puteh pulak mesti yang sejuk2 jer.. tengok tangan kiri dah pegang botol air mineral..


Makan satu suap pastu minum air, tak tahan pedas katanya...

hehehe...

Mama pun jenis tak kuat makan jugak sebab tu order satu pinggan jer.. tapi nak wat camner, hari tu Asyraf lapar agaknya, dia habiskan meggi goreng tu, dia langsung tak offer mama.. Takpe mama akan terasa kenyang bila tengok anak mama berselera makan, walaupun hanya meggi goreng mamak..

thanks for reading this entry ^_^

28 ulasan:

  1. Balasan
    1. Asyraf tengah lapar tu Kakcik, tu yang berselera sangat tu.. :)

      Padam
  2. Kita sebagai ibu senang hati tengok anak lalu makan macam nie..kan??

    BalasPadam
  3. gigih asyraf makan, terus teringin pulak saya nak makan meggi goreng hari ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha..jom makan meegi goreng hari ni.. :P

      Padam
  4. mmm...samalah anak saya..asik mintak megi jer...

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehe...boleh jadi geng Asyraf lah ni..

      Padam
  5. bersungguh dia makan..ni betul2 lapar ni..haha..

    BalasPadam
  6. amboii dia tak offer kat mama pun hehe..tapi bila tgk org mkn automatik perut ase kenyang haha..

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha... tu lapasal..betul3.. ^_^

      Padam
  7. aduh, feveret tu mkn smbil minum air sjuk.. terliuq.. haha :) sis, jmput follow my blog eh.. http://niisalicious.blogspot.com/

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe... ni leh jadi geng Asyraf nih..
      Done follow, terima kasih sudi follow akak.. ^_^

      Padam
  8. alololoo...sedapnyer asyraf mkn...

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehe..Asyraf tengah lapor.. :P

      Padam
  9. tak dapat nak fokus kat asyraf.. fokus kat megi goreng tu je.. huhu.. lapaq~

    BalasPadam
    Balasan
    1. megi goreng mamak...biasa ler.. hehehe :P

      Padam
  10. alamak. tetibe rasa lapar pulak tengok asyraf makan. teringin pulak nk mkn megi goreng. huhuhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha...kan sha.. apa lagi, megi goreng satu! ^_^

      Padam
  11. bagusnya asyraf suka minum air masak...

    BalasPadam
    Balasan
    1. bagus tu bagus jugak ema cuma air yang diminum tu sejuk sangat...

      Padam
  12. Mananya gmbr pinggan kosong? Banyak macam tu dia habiskan? Hebat asyraf. Tu maknanya dia suka makan megi goreng. Pasni ni awk bleh la order selalu. Nak bagi dia makan banyak.

    BalasPadam
    Balasan
    1. nanti orang cakap mama ni pesakit mental lak...hahaha!! ambik gambor pingan kosong hihihi..
      memang terkejut jugak masa tu, Tapi Lyd kalau selalu bagi anak makan meggi kang botak pulak kepala dia..ajinomoto banyak sangat... :P

      Padam
  13. hahahah, tengok muka diapun tahu dia lapar...kesian mama.

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha..betul tu kak... takpe, mama dia kenyang tengok Asyraf berselera makan.. ^_^

      Padam

cayalah sapa yang komen :)