Tanganku akan hancur di dalam tanah, yang kekal hanya tulisanku di atas buku.....Mujurlah sesiapa yang membaca tulisan aku, doakan keselamatan aku dari azab (api neraka). ~Imam Shafie~

Rabu, 4 September 2013

WW #9 : SANTAI

Assalamualaikum w.b.t.

Sepetang bersama Asyraf & Aishah..




Macam tongkang pecah kan...??


 thanks for reading this entry ^_^

18 ulasan:

  1. uish. aksi ape tuuu. huhuh. tengah tgk tv eh :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. ha'ah..aksi tengok tv.. hihihi :)

      Padam
  2. Fuhyoo..ingat anak sy yang umoq 11 bulan tu ja ekstrim..ada lagi geng dia mcm tu...

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau camtu diorang boleh jadi genglah yer...hehehe

      baru 11 bulan, oklah tu Asyraf & Aishah memang suka ngan baby ni..walaupun diorang berdua ni suka bergaduh tapi kalau ngan baby diorang cair.. ^_^

      Padam
  3. sesungguhnya santai itu best....tak kisah gaya mcm mana..hehehe

    BalasPadam
  4. hahahah... macam2 pesen budak 2 org ni. Pastu mama dia bleh plak kata anak dia macam tongkang pecah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahahah..tu la pasal..
      mata taknye habis bersepah rumah dikerjakan..

      Padam
  5. amboi.. bukan main santai haa dak2 ni.. hahaha..

    BalasPadam
  6. tudiaaa,penuh penghayatan tgk tv,...mcam2...

    BalasPadam
  7. hahaha..macam2 gaya..

    rumah saya lagi kronik dari ni kesepahannya.. sampai ke tahap malu nak tunjuk kat orang.. hahaha..

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha.. sama jer ngan rumah saya.. tu ambil gambor sipi2 jer tu.. :P

      Padam
  8. gaya anak-anak memang kadang bikin pusing tapi juga bikin ketawa..hehheee

    BalasPadam
  9. hehehe aksi aper la yg dia buat tu hihihi
    kdg2 aksi2 anak ni menghiburkan hati kita kan

    BalasPadam
    Balasan
    1. aksi tengok tv lepas penat sepahkan rumah...hihihi
      betul tu waniey.... (^_^)

      Padam

cayalah sapa yang komen :)