Tanganku akan hancur di dalam tanah, yang kekal hanya tulisanku di atas buku.....Mujurlah sesiapa yang membaca tulisan aku, doakan keselamatan aku dari azab (api neraka). ~Imam Shafie~

Khamis, 24 Oktober 2013

Jalan-jalan di Putrajaya

Assalamualaikum w.b.t.

Cerita dah lama memandangkan hubby tanya mana gambar mereka kat Putrajaya jadi mama nak siarkan gambar2 tu di sini..

Mama tak ikutpun mereka ke Putrajaya sebab masa tu mama kerja dan kebetulan mereka ke Putrajaya sebab nak ambil KP (Kad Pengenalan) baba yang baba tukar baru sebab cip kat KP lama dah rosak, susah nak berurusan dengan bank kalau cip kat KP tu rosak. So sambil2lah tu dan kebetulan pulak kami satu keluarga masa tu suspek TB pasal makcik Eni kena TB tapi Alhamdulillah dah sihat, kamipun bebas TB. Sebelum ke Putrajaya mereka ke IPR (Institut Perubatan Respiratori) dan selesai check-up baru mereka ke Putrajaya. 

Dah alang2kan so mereka pun bergambar.. jom layan sebahagian gambar yang diorang ambil.


 Baba, Aishah dan Asyraf

 Kenangan bersama maksu Intan, siap berlakon lagi


 Tiga sekawan dan musuh ???

Cantik tapi sayang mereka tak bersedia..

 Ni pun sama..

 cehcehceh..hero kitoranglah ni..kemain lagi kannn..


Nak kemana pulak...

Baba kata best tempatnya. Lain kali kita pergi. Baba teringat gambar ni sebab dia tertengok gambar Aishah dan Asyraf bergambar kat sungai Chongkak, dia pun sibuk nak ajak kami ke Bukit Belacan..Baba..baba takde tempat lain ke selain Bukit Belacan??? hehehe..

Ada rezeki kita jalan-jalan lagi K.!

thanks for reading this entry ^_^

12 ulasan:

  1. cantik putrajaya kan??? lama tak pg... dl sll gak pg... skrg.. thn ni mmg xg lgsg...

    BalasPadam
    Balasan
    1. ha'ah memang cantik.. nanti ada masa boleh lah pergi kann.. ^_^

      Padam
  2. saya belum pernah kesana. mauuuuu!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha... silakan kesana zachflazz ^_^

      Padam
  3. kalau pergi putrajaya pergi ke wisma putra dan waktu tgk bunga api jer..hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. oklah tu, saya tek pernah ke wisma putra, bestnya tgk bunga api, mesti cantik kan.. ^_^

      Padam
  4. yey... nak pegi jugak bwk luth nnt. Kemain posing cik abg nita ye.

    BalasPadam
    Balasan
    1. yey..jommm..
      hahaha.. tulah pasal, kemain lagikan.. :P

      Padam
  5. amboiii happy nye hehhe..cantik !!

    BalasPadam
    Balasan
    1. mana tak happynya dapat jalan2 kan..
      hehehe terima kasih AiN ^_^

      Padam
  6. Putrajaya lah tempat yang paling banyak leh berphotoshootkan.. cantik2 belaka..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul tu Cho Zila.. banyak tempat yang menarik kat sana.. ^_^

      Padam

cayalah sapa yang komen :)