Tanganku akan hancur di dalam tanah, yang kekal hanya tulisanku di atas buku.....Mujurlah sesiapa yang membaca tulisan aku, doakan keselamatan aku dari azab (api neraka). ~Imam Shafie~

Rabu, 10 September 2014

WW #14 : Precious

Assalamualaikum w.b.t.

Precious




 thanks for reading this entry ^_^

10 ulasan:

  1. amsyar muka lain skit kan drpd aisyah dan asyraf. mcm skrg ni, luth ikut muka saya... pastu saya kerap berdoa agar anak kedua nnt ikut muka papa dia. hehe.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ha'ah lain kan Lyd..ramai yang tegur..cakap ikut muka baba dia..

      Orang kata kalau anak lelaki ikut muka mak, sejuk..tak pasti sejuk tu makna apa rasanya anak tu anak yang lemah lembut kot.. ^_^

      InsyaAllah..pasti doa awak dimakbulkanNya..

      Padam
  2. Balasan
    1. saya pun fikir begitu zach... anak abah ni..hehehe ^_^

      Padam
  3. punyalah ketinggalan ni...dah bersalin yer...dah berapa bulan ni...tahniah nita...tak sabar nak bau baby juga nii...

    BalasPadam
    Balasan
    1. tulah kan...sekejap je masa berlalu dah 4 bulan dan keluarnya..terima kasih..

      aik... tak sabar nak bau baby. hihihi... dah berisi ke Ema?? ^_^

      Padam

cayalah sapa yang komen :)