Tanganku akan hancur di dalam tanah, yang kekal hanya tulisanku di atas buku.....Mujurlah sesiapa yang membaca tulisan aku, doakan keselamatan aku dari azab (api neraka). ~Imam Shafie~

Rabu, 26 November 2014

Sama jer kan...??

Assalamualaikum w.b.t.

Ramai yang cakap Amsyar nampak lain dari adik beradiknya..betul ker? mama rasa cam sama jer...

  
Asyraf 2005 dan Amsyar 2014

Asyraf masa umur tak ingat berapa bulan dan Amsyar umur 6 bulan.. sama jer kan ?? 

   
 Aishah 2007 dan Amsyar 2014

Masa ni Aishah pun tak ingat umur berapa bulan dan Amsyar 5 bulan

 
Aiman 2013 dan Amsyar 2014

Yang ni ada sikit macam tak sama, tapi kalau nak tahu Aiman lebih mirip Asyraf dan Aishah masa baru lahir. Ramai yang cakap Asyraf, Aishah dan Aiman ikut muka mama tapi Aiman ikut baba.

Tak jauh sangat kot beza. Mungkin tang hidung kot..dan Amsyar gelap sikit berbanding Abang dan Kakaknya masa baby. Tapi sekarang dah sama kaler malah Amsyar lagi cerah dari diorang hihihi...

Tak kisahlah kan.. yang penting semuanya mama yang kandung.. semuapun mama sayang, walaupun kakak dan abang kata mama lebih sayangkan Amsyar dari diorang.. Amboi, macamlah diorang tak pernah jadi baby kan..

Mama sayang semua anak2 mama ok, termasuklah Aiman. Al-fatehah buat wildan mama.

 


 thanks for reading this entry ^_^

18 ulasan:

  1. gambar first tu yg pegang asyraf tu macam penyanyi je... sape plak nama ntah budak AF tu... lupa plak

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ha'ah tu Marsha masa baru keluar AF.. ^_^

      Padam
    2. bukan Awie Wings kan? hehe...

      Padam
  2. Memang kalo tgk gambar lama anak2 masa baby...semua lebih kurang je muka..
    Kecuali muka baby Sarah.. Sbb dia girl kot..takde persamaan dgn abg abgnya

    BalasPadam
    Balasan
    1. ha'ah..betul...
      samalah dgn Aishah beza sikit dengan abang dan adik dia..^_^

      Padam
  3. ader ckit beza nya., nk ckp sama tu bleh la kot., adik bradik nmpak sama la.,

    BalasPadam
    Balasan
    1. kan zuhdi kan.. dah adik beradik mesti nampak samalah kan.. hehehe

      Padam
  4. Iya lho ngga mirip hihi
    Salam kenal dari kota tasikmalaya :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. hihihi..

      salam kenal juga Ai Wida.. ^_^

      Padam
    2. sama manisnya pasti.. hihihi.. :P

      Padam
  5. Pict 3, Aiman hampir sama dengan Amsyar, Nit.
    Now, mana pict family-nya?

    BalasPadam
    Balasan
    1. ha'ah..hampir sama..

      dalam entry yang akan datang..InsyaAllah..

      Padam
  6. Comelnyaaa... Nita, mula la ni terasa rindu kat baby. Tahun depan la baru nak pregnant.

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe..Insya Allah.. Lyd moga2 tahun depan Lyd pregnant..

      sayapun dah rindu kat baby yg baru lahir.. rasa nak suruh jer Amsyar jgn membesar .. :P

      Padam
  7. Subanallah, comelnya baby baru Nita. Alhamdulillah moga semuanya sihat2 belaka.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Subahanallah..Alhamdulillah..InsyaAllah..

      Amin..terima kasih, atas semua doa yang akak berikan pada kami.

      Padam

cayalah sapa yang komen :)