Tanganku akan hancur di dalam tanah, yang kekal hanya tulisanku di atas buku.....Mujurlah sesiapa yang membaca tulisan aku, doakan keselamatan aku dari azab (api neraka). ~Imam Shafie~

Rabu, 5 November 2014

WW #16 : I'm No. 4

Assalamualaikum w.b.t.

Amboi sayangnya mereka kat adik.. Amsyar tunjuk isyarat.. No 4.

Love you all always.. ^_^

oh ye.. hari ini Amsyar dah 6 bulan...

thanks for reading this entry ^_^

15 ulasan:

  1. hehehe..
    dia nk buat peace tue.
    tapi x jadi.
    untung amsyar ada abng n kakak syg dia :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. hihihi...ialah kot..kebetulan Amsyar memang anak no.4..

      beruntung Amsyar kan...Alhamdulillah

      Padam
  2. Salam. Hee amsyar nak 4 org lg adikks .

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wsalam..hahaha...4 orang lagi erk.. :P

      itu tuhan punya kuasa..Insha Allah..

      Padam
  3. aslm,tu tanda nak tambah lg satu la tukan amsyar sayanggggg,....hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wslam..erm kalau ada rezeki Amsyar ok jer..huhu :P

      Padam
  4. nak buat 6 .. kakak dgn abang dah peluk saya kuat sangat .. tu yang keluar 4 je... :)

    BalasPadam
  5. hihihi.. pandai amsyar.. tahu2 je dia anak ke 4 :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe, iya, jari tangannya berbicara.

      Padam
    2. Hakah kan..Zizie..pandai Amsyar, cam tahu2 je..^_^

      Zach, biarkan jarinya bebicara... :P

      Padam
  6. ahaiii, harmony sekali.
    semoga kalian bertiga menjadi generasi hebat, shalih. dan berbakti kepada orang tua, bangsa, dan agama.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Amin Ya Rabb..

      terima kasih Zach ^_^

      Padam
  7. yang ni pun buat saya senyum jugak. Pandainya buat no 4.

    BalasPadam

cayalah sapa yang komen :)