Tanganku akan hancur di dalam tanah, yang kekal hanya tulisanku di atas buku.....Mujurlah sesiapa yang membaca tulisan aku, doakan keselamatan aku dari azab (api neraka). ~Imam Shafie~

Selasa, 16 Disember 2014

Sleeping beauty

Assalamualaikum w.b.t.
Kisah Keajaiban Bacaan Bismillah

Tidurlah sayang, tidurlah dengan caramu asal tidurmu nyenyak..

unik betul aksi mereka tidur..

Pelbagai aksi si kecil ni tidur, dia akan marah kalau ruang tidurnya terasa sempit. Begitu juga si kakak dan abangnya. Tidur mereka tak setempat. Selalu berebut nak tidur bersama dan bila dah nyenyak.. kedudukan masing-masing dah lain. Sesekali terdengar suara adik menangis dihempap kakak dan kadang-kadang ada yang terpesok bawah kerusi meja. Eh! bawah kerusi meja..apesal? Sebabnya diorang ni tidur di ruang tamu, masing-masing tak suka tidur dalam bilik, panas katanya. Si adik pula tak tidur dalam bilik sebab mama takut adik jatuh katil, kalau penat sangat memang tak sedar diri. Si kecik ni dah 3 kali jatuh katil. Kat rumah 2 kali kat rumah maktok sekali dan maktok kata jatuh buaian sekali. Nasiblah tak apa2. Paling save and fun tidur kat ruang tamu. Tidur sambil tengok tv dan kemudian tv tengok kami. hehehe..

thanks for reading this entry ^_^

20 ulasan:

  1. comelnya si kecik tu tidur mcm tu. Pakai plak romper. Tomei2.

    BalasPadam
    Balasan
    1. comelkan Lyd.. si kecik tu tidur.. Luthpun sama kan..
      ha'ah.. saya paling geram tengok kaki baby bila pakai romper tu.. cam comel jer..

      Padam
    2. kan zach..comel sangat.. alhamdulillah

      Padam
    3. kalau saya mah ngga comel sangat kan?

      Padam
  2. hahaha, TV tengok kalian lahh, haha...

    BalasPadam
    Balasan
    1. sebab dah semuapun tidur kecuali tv..hihihi :P

      Padam
    2. ijin follow sangat, bolehkah?

      Padam
    3. sungguh berbesar hati... silakan..

      terima kasih ^_^

      Padam
  3. pict-nya photographic sekali Nit. bagus dipasang di bilik je.

    BalasPadam
    Balasan
    1. oh ye ker..

      just nak share sebab bila tengok pict ni.. buat saya tersenyum sendirian.. gambar ni ada maknanya tersendiri..

      Padam
  4. apapun dan sekecil buah jarak pun yang dilakukan oleh anak-anak sesungguhnya cerminan ibue ko'...hahay saya jadi tau kalau ibu Nita tidurnya seperti itu ya...sekseih deh ih :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. ibunya lagi sopan deh...

      cuma anak2nya aja..tidur dengan aksi comel gitu.. :P

      Padam
  5. Salam pekenalan...

    Hermmn antara momen2 yg paling tenang adalah ketika melihat anak2 tgh nyenyak tido...

    Btw i folow u #267...

    BalasPadam
    Balasan
    1. salam perkenalan juga..

      betul tu Sham...

      thank you, i follow u back..^_^

      Padam
  6. Subhanallah Nita...comellah sangat budak2 ni tidur...simpan gambar ni so Nita boleh tengok sampai bila2.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah...terima kasih..ye kak, saya akan simpan gambar ni.. ^_^

      Padam

cayalah sapa yang komen :)