Tanganku akan hancur di dalam tanah, yang kekal hanya tulisanku di atas buku.....Mujurlah sesiapa yang membaca tulisan aku, doakan keselamatan aku dari azab (api neraka). ~Imam Shafie~

Rabu, 10 September 2014

WW #14 : Precious

Assalamualaikum w.b.t.

Precious




 thanks for reading this entry ^_^

Rabu, 3 September 2014

like father like son

Assalamualaikum w.b.t.

Antara empat beradik, Amsyar ialah satu-satunya orang tegur cakap muka ikut baba yang lain muka mama, betul ke... mama rasa semua anak mama sama jer, tapi bila perhatikan, adalah kot tang hidung, mulut ngan lesung pipi. Bila tengok gambar kat bawah ni, sama tak??

Sweet sangat kan... 

Baba suka letakan anak kat atas dada, tapi bila maktok nampak ni.. dia akan marah, hehehe kang anak takmo dok bawah nak berdukung jer kerjanya, takleh nak buat kerja apa2 nanti... (Amsyar ni maktok yang jaga..hehehe)

Baba tengah berborak ngan Aiman yang tengah tidur.. lepas tu baru dia letakkan Aiman kat dada dia..

Baba suka letak anak2nya kat dada. Kesemua anaknya akan tidur atas dada Baba, Baba rasa terkilan sebab hanya Aiman jer Baba rasa tak puas, nasiblah sebelum masuk wad KK8, Baba dibenarkan melawat Aiman dan masa tu Baba ambil kesempatan berbaring dan letak Aiman atas dadanya tapi sekejap jer sebab kebanyakannya yang jaga anak ialah ibu, Baba ada kat situ sebab Mama ke bilik air untuk mandi. Bila dalam wad KK8, Baba menitiskan airmata sebab tak boleh nak peluk lama Aiman. Tapi Allah Maha Kaya dan kini diberi lagi peluang kat Baba untuk rasa apa yang dia inginkan dengan anaknya.     

thanks for reading this entry ^_^