Tanganku akan hancur di dalam tanah, yang kekal hanya tulisanku di atas buku.....Mujurlah sesiapa yang membaca tulisan aku, doakan keselamatan aku dari azab (api neraka). ~Imam Shafie~

Rabu, 7 Januari 2015

WW# 19 : STRESS

Assalamualaikum w.b.t.

بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ



thanks for reading this entry ^_^

15 ulasan:

  1. Owh.. takde apa2 just nak didik hati ni supaya sentiasa berdoa dan berzikir..masalah memang sentiasa ada..Alhamdulillah..

    Anak2 Alhamdulllah dah sihat dah..

    terima kasih Lyd sebab sudi bertanya ^_^

    BalasPadam
    Balasan
    1. saya mendoakan sekarang Nit.

      Padam
    2. Alhamdullillah... terima kasih zach ^_^

      Padam
  2. Bila stress ubat yang paling mujarab baca Al-Quran beserta terjemahan. Insyaallah bertemu ketenangan :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. InsyaAllah..terima hasih aishah nin ^_^

      ye..zach sayapun setuju sekali..

      Padam
  3. hanya dengan bersandar pada Allah, hidup kita berasa tenang dan damai ya Nit.
    semoga stress yang mengganggu, selalu jauh dari kita

    BalasPadam
    Balasan
    1. benar tu zach.. hanya dengan bersandar pada Allah.. InsyaAllah kita temui kedamaiaan dan ketenangan hati...

      amin ya rabb.. terima kasih atas doanya..

      Padam
  4. Terima kasih.kdg2 less is more when it comes to reminder :)

    salam kenal nita :)
    Aishah :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. sama-sama... indeed.. :)

      salam kenal buat Aishah juga..

      Padam
  5. Jgn stress sgt kak... sikit2 je tau.. take care :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. Insha Allah tak stress sgt.. thank you Zizie ^_^

      Padam
  6. Balasan
    1. In shaa Allah..

      terima kasih Jellygamatgoldg31 ^_^

      Padam

cayalah sapa yang komen :)